Rabu, 17 Oktober 2012

huaaaaa....2 hari lagi balik JB..

assalamualaikum....

   apa kabar kawan2???.....lama tak menulis.....hehe sibuk study...ari nie aku nak bercerita pasal persiapaan nak balik JB...hehe....penat mengemas aku tak ilang lagi tapi klu nk dibandingkan dengan rase gembire nk balik...memang tak tertanding lah.....hahahaha.....beg baju pulak??...hehe..tak lah banyak sangat...2 beg je....1 beg besar 1 lagi beg sandang lah kowt....
barang nak tinggal pulak 3 beg...hehe...entah ape yang aku sumbat pun aku tak pasti la....

   but.....before that...hahaha....final exam tak abis lagi.....walaupun tinggal 1 paper tapi stress nye macam lagi 5 paper aku tak jawab.....hahaha....HTM130 (hospitaliti) membunuh betul subjek nie....senang lagi food hygiene kowt....hehe....bukak2 jewk past year paper...mampuih....aku langsung tak paham....hahaha....entah aku yang biul ke tak paham soalan pun tak tau lah....study group...bincang soalan.... semua start esok....blur aku pulak masih memanjang....mintak2 lah aku dapat siapkan semua past year question malam nie....hehehe....

   Exam HTM130 aku ari jumaat nie....alhamdulillah la paper pagi.....kalau petang..memamg bertambah blurr la aku.....hehehe.....bas balik JB pulak kul 11 malam....bertolak ke Jati pulak after isyak....naik prebet sapu kongsi 8 orang....hahaha...1 van penuh la kowt......aku tak dapat nak bayangkan macam mane kiteorang nanti kat dalam van 2....hahahaha....dengan beg besar lg....penuh beg la gamaknye nanti.....hehehe.....

tak sabar pulak nak balik nie....hehehe....k sampai sini dulu.....hehehe....
wassalam.....
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan