Jumaat, 7 Disember 2012

Cerita baru di semester baru....

Assalamualaikum n Ni hao......

Wahh...lamanya aku tak menulis...haha...selamat bertemu kembali kawan2.... cerita baru di semester baru..hehe..

Semester 2 menjengah sudah....perlu bersedia untuk menempuhi final exam aku nanti..kalau boleh aku tak nak tak tersenarai dalam list dekan...hehehe...last semester aku banyak main2...sudahnya aku cuma dapat pointer 3.32...uuwwaaa...memang gila2 frust lah aku mase baru2 dapat result tu...hehe...

Dah seminggu aku lalui sem 2....lecturer semua ok....cume kebanyakannye agak straight sikit pasal subjek yang di ajar...semester nie aku kena ambil 6 subjek..hehe...

 1. HTF 165 - food study                                  
 2. CTU 151 - islamic thought n cyvilization
 3. MGT 162 - fundamentals of management      
 4. BMD 252 - mandarin language II
 5. BEL 260 - intermediate english                    
 6. HTC 212 - basic eastern cookery
  
hehe...itulah subjek yang aku kene ambil semester nie...cabaran kedua aku untuk semester nie pula perlu berpisah dengan kawan2 aku sekelas yang lain....mana tak nya.. cuma aku dan 2 orang kawan aku saje yang menetap di kolej b...yang lain semuanya di kolej a....aku tak kisah kalau rakan sekelas semua dekat sana cumanya yang aku takut  dan buat aku sedih rakan palinh rapat dengan aku juga di kolej a....tinggal aku sorang2 di sini... :( :(.....huhuhu...
kawan ku yang terpisah...huuuaaaa.... :( 
sampai sini jewk lah aku menulis ya.....
sampai jumpa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan